ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРИЗУПИНЕННЯ, СКАСУВАННЯ АБО СКОРОЧЕННЯ СФЕРИ СЕРТИФІКАЦІЇ
Орган з сертифікації систем менеджменту має політику і задокументовані процедури для надання, відмови, підтримування, повторної сертифікації, призупинення, поновлення або скасування сертифікації, або розширення чи скорочення сфери сертифікації, а також конкретизує подальші свої дії приймаючи відповідні документовані рішення.
Орган з сертифікації систем менеджменту призупиняє сертифікацію у випадках, коли, наприклад:
а) сертифікована система менеджменту клієнта постійно або суттєво не відповідає вимогам сертифікації, зокрема вимогам щодо ефективності системи менеджменту;
б) сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити або повторні сертифікаційні аудити з необхідною періодичністю;
в) сертифікований клієнт добровільно подав прохання щодо призупинення.
Під час призупинення, сертифікація системи менеджменту клієнта є тимчасово недійсною.
Орган з сертифікації систем менеджменту має угоди/договори, що мають юридичну силу, зі своїми клієнтами щоб забезпечити, що у разі призупинення, клієнт утримується від подальшого рекламування своєї сертифікації.
Орган з сертифікації систем менеджменту поновлює призупинену сертифікацію, якщо проблемне питання, результатом якого є призупинення, вирішено. Неспроможність вирішити проблемне питання, результатом якого є призупинення, в терміни, встановлені органом з сертифікації, має своїм результатом скасування сертифікації або скорочення сфери сертифікації.
У більшості випадків призупиненню не слід перевищувати 6 місяців.
Орган з сертифікації систем менеджменту скорочує сферу сертифікації клієнта, щоб виключити частини, які не відповідають вимогам, якщо клієнт постійно або суттєво не відповідає вимогам сертифікації відносно цих частин сфери сертифікації. Будь-яке таке скорочення узгоджено з вимогами стандарту, що використовується для сертифікації.